fredag 15 maj 2009

Marley and Me.

Dagen har bestått av mest ledighet. Väldigt skönt ibland att vara ledig på en vardag. Om jag för några sekunder bortser från att jag ska jobba helg nu och sen en hel arbetsvecka till. Då e det jätteskönt.

Åkte in till stan för att träffa min gamla sånglärare från gymnasiet då jag behövde lite tips och coaching angående mitt låtval till audition. Valet känns ända rätt nu till slut. Det är det jag kan bäst, och jag ska visa dem och ge allt. Var också väldigt skönt att få höra av min sånglärare att jag utvecklats och mognat som sångare. Tur för min del att jag inte gått bakåt i min uveckling.

Resten av dagen bestod mest av att slökolla i affärer och fundera på kläder till nästa helg. Jo, faktiskt. Man behöver tänka på allt inför en audition. Även kläder. Och vi får se vilka jag väljer. Inte helt nöjd än, men har en vecka till på mig.

Nu har jag och Emil tittat på Marley and me och det var en underhållande film och även lite smått sorglig sådär på slutet. Se den så märker ni varför. Dock var den lite långrandig ibland och det hände igentligen inte så mycket. Men man fick god lust att skaffa sig en liten hundvalp. Gosh! So cuuute! Men det får bli ett senare steg i förhållandet. Något som ännu ej kan prickas av på checklistan.


Ne. Time for bed. Jobb i morgon som sagt. Så otroligt skönt med helg. Man slipper alla fakturasamtal. Nog för att det går bra men man får ju så dåligt sälj. Så det får man försöka rädda upp på helgerna.

Nattinatti

/E

1 kommentar: