måndag 24 mars 2008

Arbeta,

Då var man tillbaka i arbetslivet igen för att tjäna ihop till sitt levebröd.
Och ännu en gång sätter jag mig vid datorn och tar på mig mitt headset och klumpen i magen sitter där som alltid men jag hoppas att den försvinner efter de första samtalen.
Mitt psyke e inte byggt för att jag ska ta emot massa arga människor som skriker åt mig.
Då blir man en liten prick på jorden och går hem och lägger sig helst.
Men sen vet man att man alltid kan mer än kunden och fixar hans problem.
men kvar ligger gnaget om att jag inte ska fixa nästa samtal.
Men jag har ju fixat det hittils och de vill ju ha tillbaka mig för att jobba så man får väl se det som postivt.

Somnade sent inatt. Satt först vid datorn och var pigg. Sen kunde jag inte sova när jag gått från datorn. Nervositet antagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar