söndag 23 mars 2008

En tanke en kylig Marsdag.

Jag är mest bara så himla hurtig idag fast jag käkar kollosalt mycket godis och mat. Och Klart att jag får göra det för jag får äta vad jag vill när jag vill och hur mycket jag vill.
Är så himla trött på alla Bensmala kändisar som klagar på att de e feta och fula. Heller att de är !

Och jag är väl den enda i denna världen känns det som (även om jag vet att det inte är så) Som faktiskt tränar för att jag vill att min kropp ska må bättre. inte för att bli smal eller för att se hur fit ut som helst. Klart jag inte skulle klaga på om jag fick lite muskler men jag skulle aldrig vilja väga under 60 kg. Hörde ni det?! Jag väger mer än över och inte e jag tjock för det och den som har mage att säga att nån som jag är småfet eller mullig kan ju gå och slänga sig i en soptunna.

Somliga vet inte vad som är bra för dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar