tisdag 4 mars 2008

NU FUNGERAR DET!


Hemskt vad svårt det ska vara för att få det att fungera men nu verkar det att göra det.

Så kommentera mera!



Idag hände en så SJUKT äcklig grej, Jag städade mitt rum och rensade upp i min kryddlåda och när jag kommer ner till botten ser jag små svarta SKALBAGGAR I MINA KRYDDOR! Det var typ 10-20 st i lådan och jag funderar genast på vart de komemr ifrån. Jag kikar närmre på mina kryddor och alla är ju i glasburkar utan de som jag fick av pappa när de hade varit i tunisien. och när jag tittar lite närmre så e det levande små Skitskalbaggar i en av kryddpåsarna. jag höll på att tämma hela mitt maginnehåll. Men jag slängde alla kryddor som inte var i förslutna burkar och diskade noggrant min låda. Usch. Det var så himla äcklig, skulel precis äta lunch efter det med det var inte mycket som gick ner.

Så nu har jag gått igenom alla mina specerivaror på hela mitt rum efter Baggar men hittade inga förutom på ett äpple,. FY **** vad äckligt. USCH!!!

Helst vill jag slänga allt.


Till något trevligare. Nu är det äntligen ETT ÅR med min kära Fänrik Ståhl. Älskar honom MYCKET!

1 kommentar:

  1. Wiiiie, jag älskar dig också Ester!!! =D /Hanky

    SvaraRadera