söndag 6 april 2008

Dagarna går vidare som vanligt. Snart är året här i Markaryd över. Just att slippa Markaryd är väl inget jag grämer mig över. Jag Har lite svårt för sådana skolor som är mindre än en fem-öring och där alla vet allt om alla och alla ska ha reda på allt om alla.

Det skulle vara så skönt att komma bort från Markaryd en helg. Åka till Halmstad eller till Helsingborg och bara chilla och umgås. Och gå ut på krogen och skaka rumpan till lite musik. Jkps e ju nice så klart men det skulle va nice med bara en dagsutflykt eller nåt.
Please take me away from JaMaykaryd.

Har varit nice att hänga med Carin i Helgen. Hon är en snel Hest. Hon är min vän.

Min nyttiga era går lite skakit. Jag är för lat för att ut och gå i detta regninga väder. Men maten går inte åt lika snabbt som vanligt. Bra. Fast i Morse gjorde jag allt för många pannkakor till frukost/Lunch så jag är mätt som jag vet inte vad.
Tror att det får bli lite dans sen. Det skulle vara nice.

Inga bilder idag för den här snåla skolan har inte råd att köpa nya datorer där usb-portarna fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar