torsdag 17 juli 2008

.

Dagen började illa med försovning. Efter en halvtimems stress och ingen frukost kom jag till bussen I TID och då är den sketna bussen minst 10 min försenad och jag missar min andra buss och kommer försent till jobbet. Suck. Men inte mycket att göra åt nu. Nu sitter man ju här iallfall.

Fritiden går mest åt til att titta på min nyligen lånade Anime-box Love Hina. 5 av 8 skivor är avklarade och nästa två kollar jag antagligen på idag. haha. När jag är klar med denna har jga tänkt att det ska bli fruits Basket. Eftersom jag alltid är så trött när jag komemr hem från jobbet blir det mycket filmtittande. Inget liv.

Är dessutom allmänt oaktiv på de flesta ställen här på nätet. BD:n gapar tomt på bilder. Men kanske blir det ändring på det till hösten på det finns planer på att göra ett inköp på En Canon 400D, Vi får se hur det ligger till med jobb helt enkelt.

Time for som work.

/Ella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar