lördag 5 juli 2008

Dagens?

Dagens bästa: Träffa min gode vän Erik som jag inte träffat sen Frizon i aug.
Dagens sämsta: Regn.
Dagens godaste: Min pizza.
Dagens tråk: Bussåkning.
Dagens chill: Häng och Pzzabak med Charlie.

Ikväll skulle jag helst faktiskt inte sova själv. Jag vill ha närhet.Någon som kan hålla om mig och killa på min rygg och pussa mig i nacken och vagga mig till söms.

Jag frågar mig själv. Skriver du så för att du vet att jag blir lite svartis? Klart att ja blir det. Det vore ju konstigt om jag inte blev det. Eller kanske inte. Men jag säger inget. För jag kan inte ge dig allt du önskar. Eller vad du önskade. Vad du vill nu vet ja ingenting om. Kanske e det det bästa.

För det skulle inte förändra något. Men jag önskar vi kan vara som vi är nu. Vänner?
Jag önskar jag kunde prata med dej som vi gjorde förut. Kommer det en dag då vi kan prata om allt igen som vänner? Jag kan inget anna än att hoppas. Och när du läser det här vet jag att du vet att det är dej som jag menar dig. Du kanske komemr tycka jag är dum och fånig eller vad vet jag. Men just idag blir bloggen min klagomur och jag måste få ur mig ett och annat. De få som läser de kan ju ögna igenom det och tänka "Synd om henne, Emobrud." Men what ever.

Orka jkpg så mycket längre. Jag vill så gärna bort härifrån.

/The one and only Ella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar