måndag 14 juli 2008

Lätt(o)road?

Är jag lite lätt oroad av mig? Jag började faktiskt fundera på det när min gode vän påpekade det i helgen. Inte bara då att jag kollar alla kranar och plattor fast jag inte använt dem. Inte bara att jag måste rycka i dörren flera gånger så jag vet att jag har låst eller ibland gå tillbaka för jag inte är säker på att jag har låst även om jag redan är sen till bussen. Inte att jag hela tidne e rädd för att vara sjuk.

Utan jag tror jag jag oroar mig för mycket om allt överhuvud taget runt omkring mig. Vad jag gör, vad människor tror och tycker och tänker om mig. Om jag gör bra ifrån mig på jobbet eller om jag är en bra vän. Om jag kommer ha jobb i höst eller ha lägenhet.

Det går inte en dag utan att jag tänker vad e det jag gör för fel?

Jag börjar trivas bra som singel by the way.
Men jag fick värsta dissen idag av min vän, han menade inget illa och jag tog det inte illa heller egentligen för det var helt otippat och oväntad komentar.. men auch lixom. haha. You'l make it up to me some day my friend.

Time for som sleep I guess.

Sleep well my friends.
/Ella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar