måndag 25 augusti 2008

CEE

Det slog mig just nu i detta ögonblick hur sjukt mycket jag saknar Carin.
Min kalaspingla till granne och Roomie.


Våra promenader då vi utforskar Markaryd och pratar om hus.
Alla hemligheter jag vet att du inte säger till någon.
Vår underbara musik på våra "förfester"
När du frågar om jag vill kompa dig på nästa mickteknik.
Mitt stökiga rum och ditt städade.
Att du alltid fanns där för att lyssna på mina ynkliga problem.
Att du alltid tog hand om mig när jag var ledsen.
När vi dansade och sjöng(du) i Pussycatdolls.
När vi gick till Kvantum och handla
När vi första gången gick förbi det rosa huset.
När vi var på tavernan på studentfest.
När vi var i Halmstad på B&B
När vi hade högvis med tvätt båda två och det blev typ 30 maskiner varje gång.
Att jag alltid fick låna din helspegel när jag ville.
Alla mina skor som belamrade hela hallen.
Alla gånger vi var i bjärnum och du peppade mig och min dans.
Alla gånger vi sjungt tillsammans.


Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst.
Jag saknar min vän så himla mycket.


Peace out.
/ Ella.

3 kommentarer:

  1. jag ÄLSKAR dig. shit vad fint av dig. du betyder sjukt mkt för mig. sthlm nästa..snart? :) puss.

    SvaraRadera
  2. Och jag ALSKAR DIG!
    Stockholm snart ja! call you soon my dear!
    Puss!

    SvaraRadera
  3. åh du är så underbar ester. leatde rätt på det här inlägget, för jag älskar det så! :)
    Ska skriva ut det och kanske rama in, tihi. Puss.

    SvaraRadera