fredag 12 september 2008

Lägenhet innom räckhåll?

Klockan e typ fem i elva och jag e hur trött som helst.
Jobbar 7 dagar i rad och avslutat dagen idag med ett danspass på Friskis.

Hår fått erbjudande om en lägenhet. En två på Österängen(östervingen.. hihi)
Billig. Men jag behöver inte en två igentligen. Men hur lätt e det att få tag på en etta här istan? I stort sätt OMÖJLIGT. Någon som vill bli min inneboende?
Vet inte ens om jag har chans att få den då säkert mååånga andra kommer att titta på den också. :(
Vi får se.

Jag vill helst ringa och be om råd.
Men det går inte.
Det ordnar sig.

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt imon.. Spännande.. Hehe.

Nattnatti.

/Ella.

2 kommentarer:

  1. madness, vad du bloggar. direktuppdateringar är livet va?

    SvaraRadera
  2. Ja. Jag har inte så mycket annat för mig här i livet. HAha. Ne. Skämt å sido. Jag sitter ju framför datorn hela dagarna lixom :P

    SvaraRadera