söndag 7 september 2008

Tjejfilm och godis och en gnutta bitterhet.

Att äntligen kunna slappna av lite. Helgen har egentligen inte bestått av så mycket.
Var ute i typ 20 min i fredags och träffade Sanna en stund.
Sen drog jag och fikade med Albin och sen var det dags för sängen för jag skulle jobba lördag.

På lördagen efter jobbet bar av hemåt en sväng innan jag och Charlie pallrade oss iväg ut till Råslätt för att hälsa på våre bekanta ur intohimo m.fl i deras nya lgh. Det var chill. De bodde fint.
Johannes den snälla själen skjutsade oss senare ner till bussen och jag hann lite kort säga hej till Erik men missade Sara. Sen missade jag nästan bussen.
Så även om kvällen bara bestod av att chilla och tjata och fika så kom man hem sent och var snortrött idag på jobbet. Men jag åt godis hela dagen och fick en bulle av en jobbarkompis så var den här dagen räddad.

Nu ska jag sätta mig i källaren och titta på tjejfilm. Grämas över att jag fortfarande e bitter över saker och ting och störa mig mer på filmkärlek och önska att min prince Charming nån gång dyker upp i mitt liv och tar mig med storm.

Jag skulle kunna skriva en lista. Men den skulle bli så lång och med så mycket krav att jag själv skulle inse vilken krävande människa jag är.

Nu blir det film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar