måndag 8 september 2008

Vila.

Igår bestämde jag och min mor att jag ska vara hemma hela helgen eftersom jag ofrivilligt dragit på mig lite trötthet och stressrelaterade ögonblick det senaste.
Vila denna helgen och nästa helg Stockholm.
Vi får se hur detta kommer gå.
Tills vidare kommer veckan bestå av jobb, dans och träning.
Kanske finns det tid över för att umgås med någon med.
Det e bara att höra av er.
Jo föresten. För de som e intresserade av mina vänner får folk gärna komma ut till MIG och umgås. Visst att jag bor ute i skogen men SÅ jobbigt e det inte att åka dit och det är ett stort hus och det finns mycket mat.
You can be a poser, couse im not.....
Tills vidare...
/ Ella.

5 kommentarer:

  1. Tur att du har en Hilding med bil som har varit och besökt dig och ert superfina hus några gånger =)

    SvaraRadera
  2. Ja! Och det har ju varit hur kanon som helst!

    SvaraRadera
  3. De har de absolut! Och kommer vara.

    SvaraRadera
  4. Precis. Du ska komma till mig nu ihöst och ci ska dricka te(du) och äta goda mackor och baka...... :D

    SvaraRadera
  5. Sounds like a plan to me! Lycka till ikväll gumman, jag tror på dig. Puss

    SvaraRadera