torsdag 30 oktober 2008

Göteborg

Gårdagen blev oväntat bra. Efter lite tänkande som varade i några sekunder bestämde jag mig för att åka till Göteborg över dagen och hälsa på Trollet.
Och det var ett bra beslut. Kändes skönt att få komma bort från jkpg och allt som förknippas med den staden. Även om man inte kan rymma för saker och ting kan man gömma sig ett tag.
Frukost/Lunch på fröken Olssons och sen lite traskande på stan och tillslut en god Isthé på Kosmos(?). Sen fick jag åka hem och lämna min underbara vän.
Du e så himla bra. Du anar inte.

Lite oplanerat lyckades jag planka från Göteborg till Falköping på X2000 och från falköping hade jag biljett så jag slapp lindrigt undan. Puh!
Mobilen var död och inga lösa pengar på mig så det kunde ju slutat illa.

--------

Spelningen i Tisdags var sjukt niiiice! Gött folk och bra konserter.
Fick säga hejdå till Herr Wikberg som åker till L.A imorgon och ska vara borta i 6 mån.
Fröken Roos och Herr Wikberg ska landa där och jobba som volontärer på ett ställe som heter Dreamcenter. Det e strongt av dem och jag hoppas att det går bra för dem.
Fröken Roos åkte ju redan hemåt för två veckor sen.
Följ deras Äventyr i fröken Roos blogg här till höger.

--------

Visst gör det ont när knoppar brister?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar