söndag 12 oktober 2008

Helg.

Efter lite om och men så blev även den här helgen bra.
Chillade ute på Råslätt med folk och fä i fredags.
Riktigt nice. Ska bli skönt att få flytta in till stan dock så jag slipper tänka på bussar och skt så mycket. Haha. Och så får ju folk komma till mig och hänga nån gång med :)

Lördagen var häng med systern och färgande av hår. Blev lite för mörkt men hoppas att det bleks snart. Sen var det spelning på kvällen och träff av mycket folk. Nytt och gammalt.
Mötte lite gamla klasskompisar från högstadiet och umgicks med dem. Det var nice.

Idag har bara dagen varit kostsam, stressig men rolig. Den har bestått av ULLARED! Köpt massa saker. Mycket grejer till lägenheten och lite annan skit. Passade på att skaffa mig ett par högtalare och en baslåda till datorn. Skönt att äntligen ha ordentligt ljud!!
Även en till kontroll till mitt PS2, Så nu slipper jag spela själv.
Någon som vill spela med mej? :P

Nu väntar en arbetsvecka till. Men nu går det snabbt. Bara tre veckor kvar sen FLYTTAR JAG!!!!
Ska bli så himla gött!

Nu ska jag titta på film. Hoppas alla har haft en fin helg!
/Ella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar