tisdag 21 oktober 2008

Intresse?!

Intressenivån på den här bloggen är lika med NOLL nu ungefär.
Ingenting kommer ur hjärnan och vill ner på pappret.

Gårdagen var ungefär lika med Skit. Simpelt och enkelt.
Igår ville jag bara gråta, skrika och sparka. Vara arg.
Men det går inte. Jag vet ju det. Saker och ting har sjunkit in lite nu.
Och det känns fortfarande skit men jag kan inte göra nånting åt det.
Så helt enkelt bara försöka glömma.

Håkan Hellström på fredag! Biljetter fixade.
Tack och lov att jag har en helg+tre dagar ledigt att se fram emot.

Tack för dina sms, Det lättade upp igår kväll och idag på morgonen.
Jag ska hålla tummarna för dig! ;)

/E

1 kommentar:

  1. Svar: Jooo, jag vet. Jag såg det men sen när jag ville ladda ner den så stod det sidan kan inte visas tyvärr :( Men tack ändå :)

    SvaraRadera