lördag 18 oktober 2008

Jobb.

Idag e det måndag eller torsdag engligt mig. Inte lördag iallfall.
Jag jobbar och är trött och det känns som en vanlig vardag typ.
Med undantag att jag var i Mullsjö en sväng igår. Det tillhör ju inte det vanliga direkt som händer på en vardag. Det händer inte så ofta över huvud taget.
Men framför allt inte på en vardag.
Och tack till Goliat, den vänliga själen som skjutsade hem mig (Mot viss överbetalning....) och lät mig slippa denna äckliga, otrevliga, kalla nattbuss.
Så jag släntrade in i mitt hem en timme tidigare än beräknat. = En timmes mera sömn!
Och en välförkänt ATK i morse med på 1.5 timmar gjorde susen.

Nu e det jag och mina marianne och mina UNDERBARA kunder idag.

Och vad händer ikväll?

/E

P.s. Jag pratade med en mycket känd person i Sverige häromdagen. Men ni får inte veta vem! D.s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar