tisdag 16 december 2008

Sammanfattning.

Helgen bestod mest av att Trollet var här och förgyllde min dag i lördags, tvingade med henne på flera timmars julklappsköp men hon höll god min. Sen blev det chill häng hos Intohimopojkarna på Råslätt med saffransgifflar, pepparkakor och settlers som jag för övrigt var så otroligt aktiv med och väldigt intresserad!
Söndagen blev det mest övning till konserten (21 dec!) och till att åka hem till mammen en stund. Kvällen blev nice med Ninni som kom över och vi gjorde fruktsallad, käkade godis och kollade på den mest abosluta julfilmen som finns: Love Actually. blir lika glad varje gång jag ser den. Sen somnade jag gott:)

På fredag får man finbesök från huvudstaden. Greven kommer ner och hälsar på.
Det blir nice:)

Är det nån som ser dig?
Som ser dig som jag?
Om någon nånsin, gör dig illa.
Säg bara till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar