tisdag 27 januari 2009

Dans.

Gårdagens danslektion har hur rolig som helst. En ny dans att komma ihåg men det var kul och gav ingen ångest eftersom jag faktsikt kände att jag skulle fixa den. Än så länge åtminstånne. Jag var till och med så duktig att jag skrev ner den, så långt som vi kom igår. Sen om jag riktigt förstår vad jag skrivit är en annan sak.^^

Imorgon väntar en en ny danslektion, ny danskurs, ny nivå och ingen aning alls om jag fixar det eller inte. Har så svårt att placera mig själv i en nivå som jag vet att jag klarar av med ändå får kämpa med. Har inte dansat i mer än 2 ½ år men det har blivit ganska mycket de senaste två åren och jag tror nog att jag har ganska lätt för att lära. Det slutliga provet om jag lärt mig något detta året blir sen i maj. Då börjar alla auditioner. Men det får jag tänka på senare. Måste ringa min sånglärare också och hoppas och böna och be att hon har tid att ge mig lektioner, mitt problem sen blir hur jag ska ha råd med dem :/
Imon alltså: Jazzfunk nivå 4-5, Aldrig dansat det innan. Så vi märker hur det går. Ni får hålla tummarna för mig!

Solningen igår var underbart skön. Vi ska nog ta en vända på söndag också. Kan behöva det efter den kommande helgen.

Time to work.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar