måndag 26 januari 2009

Sooola! :D

Dagen går i sömnigt och sakta framåt. Två timmar och tio min kvar av jobbet. Detta kan ha varit den tröttaste dagen på länge, har väl sina anledningar men jag kommer nog alltid hata att gå upp så tidigt på morgonen!
Var tvungen att köpa en äcklig Cubacola för att orka med det första tvåtimmars-passet. Det är den enda cola de har här på jobbet. Dyr var den också.

Men peppar eftermiddagen nu. Den är lite roligare än förmiddagen!

-Sola och bli lite bruun
-Danslektionerna börjar igen= 1.5 timme dans idag :D
-Kanske laga en taocopaj
-Chilla och umgås med MrGavin.

Jag saknar er från helgen. Det var som att vara tillbaka på skolan som för ett år sen fast då var det vi som stog på scenen. Saknar verkligen att stå på scen. Men det kommer. Snart. Snart.

Nu sista två timmarna är det dags att peppppppra samtal så jag får någon bonus denna månaden. Mitt sälj suger just nu så det behövs minsann.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar