onsdag 4 februari 2009

Tack för den....!

Det är synd.
Men jag kan inte göra nånting åt det.
Det gör mig ledsen.
Men det är något som jag får acceptera.
Jag ville inte göra dig ledsen.
Men ärlighet?

"Du är så jävla ego och okänslig"

Tack för den. Kom inte och säg att jag är ego och okänslig. Du har fan inte knappt hört av dig de senaste veckorna, 9/10 ggr är det jag som skrivit och du svarar knappt ju. Du är inte intresserad av vad som händer i mitt liv eller vad jag gör. Hade jag råkat ut för nåt hade du inte märkt det ens. Jag orkar inte med hela den här cirkusen längre. Jag har varit ärlig mot dig nu och vill inte tassa på tå. Vad vill du att jag ska göra? Har du ens en aning om hur du har fått mig att känna mig? Skit samma. Jag orkar inte.

Tack för att du får mig att känna mig värdelös.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar