onsdag 4 mars 2009

Det går fortfarande inte riktigt förstå vad som hänt.
Att du är borta.
Men jag tror på att vi ses igen.
Inte än, men vi ses igen. ♥.

Saknar dig Emmeli.
Saknar chill i ditt hus,
Twister på din veranda,
ditt glada skratt i skolan.
Alla minnen är bevarade i allas hjärtan.
Ni fattas oss. ♥.

Jag är ledsen.
Är jag ledsen äter jag.
Äter jag så blir jag ledsen.
Men just nu skiter jag vilket.
Orkar inte bry mig.
Det ordnar sig.

Mina tankar finns hos er familjer och era nära och kära.
Det går inte ens föreställa sig er sorg. <3

Det finns dock några postitiva punkter nu med.
Min baby kommer hem från sin solsemester imon.
Ska bli så skönt när han kommer hem,
Slippa vara ensam. Ha någon som kramar om en.
Som bara kan hålla om en för att man behöver det.

Men tack till Geecore som stått ut med med de senaste dagarna när jag inte velat vara själv.

Och om en vecka och två dagar får jag träffa min underbara CEE
Ett halvår har det gått sen sist.
Alldeles för länge sen sist.
Bästaste CEE. Du fattas mig.

Time to go.

/E

3 kommentarer:

  1. jag heter faktiskt cee, med små bokstäver, haha. fast för dig kan jag heta CEE, allt för dig! puss.

    SvaraRadera
  2. Men på din blogg står det med stora bokstäver jue :'(
    Spela roll. Huvudsaken e att det är duuuuu! :D

    SvaraRadera
  3. haha, ah det är för att det automatiskt blir så :P dålig bloggsida!
    som sagt; jag är din CEE, jag är din skrutt :)

    SvaraRadera