måndag 27 april 2009

Emil.

Jag längtar till den dagen då Emil flyttar in till mig.
Om han gör det.

Att nästan alltid vakna upp med dig.
Ha dig att dela alla mina vardagsbekymmer med.
Få någon som hjälper mig att städa och diska.
Tvätta dina smutsiga strumpor.
Komma hem och veta att du finns där och lägenheten inte alltid är tom.
Komma hem när jag jobbat sent och du möter mig i dörren och ger mig en puss och har gjort i ordning kvällsmat.
Kunna laga mat tillsammans.
Handla tillsammans.
Titta på en ny TV tillsammans.
Somna i soffan tillsammans.
Titta på film tillsammans jämt.

Och massa mer. Kanske jag tar ut saker i förskott men jag tror inte det. Nån dag hoppas jag att jag får bo tillsammans med dej. När den dagen kommer och vi är redo.
JaggillareeeyEmiiil.<3

/E

2 kommentarer:

  1. Weeeeh :D

    Jag vill flytta ihop med dig, min älskling! <3

    SvaraRadera
  2. Åh ni är ju för fina! Tack Emil för att du gör min söta Ester så lycklig :)

    SvaraRadera