tisdag 14 april 2009

Falkenberg.

Ja då har man landat lite igen efter att ha varit iväg en sväng i helgen. Tillbaka till jobbet och dess uppgifter och tillbaka till Jönköping.
Helgen har varit kanonfin :)

Åkte till Falkenberg på torsdagen tillsammans med Emil för att åka och hälsa på hans familj över påsk. Kom dit sent så det blev nästan direkt i säng efter att först ha ätit och hälsat på Pappa Johnsson med respektive. Och det gick fint. Orosklumpen imagen att de inte skulle tycka om mig blev lite mindre.

Tvingade Emil att gå up tidigt på fredagen för att åka till Ullared! Shopping, shopping. Lite för mycket kanske. Gick åt lite mer pengar än vad det var tänkt men jag överlever antagligen.
Åkte sen hem till Mamma Johnsson för att hälsa och träffa Emils syskon och respektive och diverse föräldrar. Alla var supertrevliga. Hur snälla som helst och man kände sig så sjukt välkommen! :D Tvingade Emil att plocka fram gamla foton och skolkataloger. Så kul!! Har dokumenterat detta och det kommer komma upp lite bilder på det.
Kvällen var lugn med god mat och trevligt sällskap.

Lördagen började med frukost hos Emils vän Gabbi. Hon var en trevlig prick och får väl träffa henne mer hoppas jag. Det är säkert möjligt.
Fortsatte mot Falkenbergs Boulhall för skläktkalas med Emils pappas släkt. Även lite orosmoment där då jag ALDRIG spelat det innan och att man dessutom blir lottad att vara i ett lag med någon. Jag fick alltså inte vara med Emil. Men det var ingen fara. Hamnade med hans kusin Mathilda och det fungerade utmärkt. Vi förlorade ganska snabbt men det var nog ganska väntat.
Men kvällen var trevlig med folk och god mat. Massa godis och gottgott.
Tog senare taxi hem och umgicks lite med lite syskon/mammor/osv... ^^

Åkte hemåt på söndagen för att fortsätta hem till min kära mor på kvällen för taccos och tervlgit folk. Trötta och glada efter en fin helg.

------------

Bästa av hela helgen var att jag fick vara med min Emil hela tiden! Tokkär_tjej_88!!
Och idag den 14 april har vi varit ett par i 3 månader!
Puss på dej.

/E

1 kommentar: