onsdag 29 april 2009

Han åkte.

Nu är Emil på väg til Uppsala. Onsdag-Lördag. Jag kommer få sova själv ända tills dess. Fast ändå inte. För jag åker till Stockholm på Fredag för att hälsa på Carin.
Ikväll kommer jag spendera med att göra saker jag inte hinner med när jag är med Emil. Typ läsa. Fast jag har ingen bok som jag inte redan har läst eller har lust att läsa. Kanske skulle ta och läsa nån bok igen, typ Harry Potter-böckerna. Jag gillar dem.
Jag tänkte även ta och äta mat som Emil inte tycket om. Typ Potatisbullar som jag äääälskar. Tycker det är asgott. Idag och imon är Emil-fria dagar. Fast jag gillar det inte..

Jag saknar han redan.. Men helgen kommer gå fort.
För fort är jag rädd. Men den kommer att bli kanoners! För dem ska som sagt tillbringas med den bästaste Carin. Hon och jag går väldigt bra ihop för vi är nog ganska lika^^
Det blir chill, umgänge, Party, Kanske Grönan och mest mest mest att tjöta som förut, köpa en piggelin, njuta av solen.Två dagar kvar, sen kommer jag Carin!

/E

4 kommentarer:

  1. Vi kommer ha en uuuunderbar helg. En sån helg som bara Ester och Carin kan ha :D Åh, jag är lite kär i dig jag, tihi.

    SvaraRadera
  2. Lät ju som "Emil-fria dagar" var något bra :(

    SvaraRadera
  3. Carin: VI HADE EN KANONFIN HELG! Vill tillbaka jueee! Åhh. Jag är ju lite kär i dig med-. tihi.

    Emil: Tihh. Sötnos. Jag skrev bara att då kan jag göra saker som jag inte gör annars. tihih.

    SvaraRadera
  4. Gimme moooore! Fler inlägg - NU! :D

    SvaraRadera