måndag 6 april 2009

Helgen.

Idag har jag cyklat till jobbet. 5.8km, och sen 5.8km hem. Nästan 1.2 mil idag. Tröttt!
Men måste se till att märka någon skillnad på kondisen snart! För den e inte nåt att skryta om.
21 min tog det att cykla hit. Det tar säkert runt 35 min att cykla hem för då är det mer uppför.
men om jag lyckas forstätta med att cykla iallfall en eller två dagar i veckan så kanske jag kan ha nån bra utsikt till beach 09. Ha!

Lördagen bestod mest av jobb, iallfall till halv fyra då jag fick gå hem. Skulle slutat kvart över fem så det var skönt att få kila hem lite tidigare. Cyklade hem, och fixade lite käk tillsammans med Emil. Han drog senare iväg och spelade tv-spel med sina kompisar^^
Jag var helt seg efter cykelturen så jag stannade hos Gustaf, kollade på tv och sen film. Men som vanligt somnade jag mitt i filmen. Vilket trevligt sällskap jag är!^^
Vi kollade på Donnie Darko, och som vanligt så såg jag bara den där himla kaninen framför ögonen när jag kom hem sen och hade svårt för att sova. Jag är otroligt lättskrämd. Hatar skräckfilmer.

Söndag=jobb igen. Men även denna dag fick jag kila hem lite tidigare för att det inte ringde nåt. pratade med min bästaste Carin, Saknar dig! Tänker på dig och hoppas attallt ordnar sig!
Det gör ont i mig när du är ledsen. <3
Kilade över till Samuel på eftermiddagen för att träffa Evelina och annat gott folk. Det var trevligt. Längesen man såg dem. De tittade på hockey, HV förlorade med 3-1. Surt sa räven. Men det är inte över än. Kvällen avslutades med att vi gosade ner oss i soffan med lite mat och film. Fin avslutning på helgen.

Men nu är det måndag igen och jag är trött. Fast på torsdag åker jag och Emil till Falkenberg. Det bli roligt hoppas jag :)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar