onsdag 8 april 2009

Snart klippning för min del.

Emil håller inte med mej men hans hår blev snyygggt :D
Men jag får väl banka in det i honom.
Och jag har äntligen beställt tid för klippning och färgning. Så nästa onsdag får det bli lite förändring. Hoppas att det blir bra bara. Varför har inte jag någon frisörkompis som jag litar på och som e skitduktig som kan fixa mitt hår? :/
Imon åker vi till Falkenberg och det ska bli kul. Iallfall för mig. För vi ska åka till Ullared(förhoppningsvis) och då ska vi handla lite skräp. I like it! Emil får stå ut med att gå runt med mej där. Han överlever nog. Så ska jag ju träffa hans familj. Lite nervös är jag.

Idag väntar dans från 17.00-20.30. Jag kommer vara helt slut, men om jag får lite ATK hinner jag hem i mellan och slänga i mig lite mat. Då ska jag nog orka med det.
Ska lägga in om det nu. Men om de var som igår e det nog ingen fara att gå hem.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar