onsdag 20 maj 2009

Audition och framtid?

Sitter här hemma i lägenheten och tittar på tv. Ska kolla klart på serien och sen öva monolog. Måste plugga som en dåre nu det sista. Den här gången får det bära eller brista. Antingen kommer jag in eller så gör ja det inte och då blir det nog inga mer sökningar och jag får nog se om jag får utbilda mig till något annat. Jag vet bara inte vad. Jag önskar jag visste vad jag ville med mitt liv. Att jag visste direkt vad jag ville plugga till. Men jag har ingen aning.

I morgon bitti bär det av runt Rocksjön innan jobbet. Lyckades övertala Daniella att vi ska powerwalka innan jobbet. Kanon. Sen blir det frukost på jobbet.Mums!

Jag saknar Emil.<3



Fint kontorslandskap= Mitt jobb.


Trött, sliten tjej efter fem dagars jobb och två dagar kvar.


Solen sken så fint när vi gick hem, innan hade det åskat så mycket att t.o.m strömen gick i en sek på jobbet och alla datorer startade om sig. Jag gillar inte åska alls.

/E



2 kommentarer:

  1. Man kommer aldrig på vad man vill göra =). Det är bara att göra det som käns rätt för stunden. Följa sitt hjärta. När ska du gå ut och gå i morgon? Jag kanske kan följa med? Kram

    SvaraRadera
  2. Vi ska gå ut och gå Halv åtta typ. Jag kommer vara snortrött! Haha

    SvaraRadera