torsdag 21 maj 2009

Haremsbyxor = blöjbyxor?

Kan inte låta bli att kommentera den här artikeln på expressen. Där de pratar om haremsbyxan kommer bli en hit eller inte. Det jag kan störa mig lite på att det som de kallar för "haremsbyxor" ser verkligen ut som blöjbyxor, de är inte snygga alls.

Riktiga haremsbysor däremot är jättenice! Sånna som finns att köpa på ytterst få ställen här i sverige då det är ett typisk plagg som inte tillverkas här. De finns att köpa i länder som Thailand, Indien m.fl. Mycket snyggare modell och det ser inte ut som om man har bajsat på sej. Jag har själv 4 par av dessa i olika färger och gillar dem starkt. (ingen bild just nu dock...)
Kanske inte byxan jag tar på mig om jag ska gå ut på krogen eller resturang men nu till sommaren kommer de att användas flitigt. Sköna att ha när det är tokvarmt ute.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar