onsdag 20 maj 2009

Värdelös på Tv-spel......

Jag har insett, och antagligen Emil och Gustaf också, att jag är HELT värdelös på att spela tv-spel där man måste spela mot varandra. Jag för står mig inte på hur man ska använda de och de knapparna samtidigt när man ska slåss eller kasta fiskar. Det går inte helt enkelt. Jag gillar mer spel där man ska fixa uppdrag eller liknande.

Men jag tror nog att de tycker mitt sätt är spelande är lite underhållande då jag skriker och blir jättearg när det inte går vägen. Men jag är också världens sämsta förlorare. Det är inte lika kul.

Men om jag får öva lite granna så kanske jag inte är fullt så värdelös?

/E

6 kommentarer:

  1. Det ska nog bli en gamer av dig med, älskling! <3

    SvaraRadera
  2. Det tvivlar jag på :( Jag får spela det där ninja spelet själv med dej snart så du får lära mig lite så jag kan kicka gustafs asss!

    SvaraRadera
  3. Hahah, Emil kan inte ens kicka mitt ass! :D I am a natural born killaaaaaaaaaaaah!

    SvaraRadera
  4. Haha, inte ens Emil kan kicka mitt ass ! Jag är a natural born killahhhhhhhhhhh! :D

    SvaraRadera
  5. HAha! OKEJ DÅ! Så jag iallfall inte är helt värdelös! JAG INTE HOPPLÖS! Jag är bara en jävligt dålig förlorare!

    SvaraRadera
  6. som skriker som en bäbis!

    SvaraRadera