söndag 12 juli 2009

Göteborg.

Vart iväg i Göteborg igår och fick bli uppsminkad och fotad. Det var roligt. Men det var dyra bilder.

Idag har mest varit en otroligt slapp dag. Dock har jag storstädat och skrubbat toaletten. Nu skiner den! :D Snart bär det av till Emil för massa kärlek och mys och film. Om två dagar har vi varit tillsammans i ett halvår! Underbart.

Mycket tankar går runt i huvudet nu, flyttar ju snart. Ny skola, nya vänner, ny plats att bo på. Allt ska bli jätteroligt. Men just nu gör det mest mig ledsen med. För jag måste flytta från Emil. Och det är nåt av det minsta jag vill göra just nu.

Här är en av de bilder som blev i helgen!



/E

2 kommentarer:

  1. Visste knappt att du hade en blogg.
    Den ska jag följa nu. :) Puss SnyggFester!

    SvaraRadera
  2. HAha, Skriver inte så ofta längre, Blir kanske mer sen när skolan börjar för uppdatering för de där hemma.

    SvaraRadera