torsdag 6 augusti 2009

Dagen i bilder.

Idag har jag absolut ingenting att göra. Ledig från jobbet då jag jobbar helg men ingen var ledig. Nästan ingen iallfall. De flesta är på Frizon eller jobbar, men inte Håkan. Han kom och räddade mig från att slöa i lägenheten hela dagen. Så vi åkte in till stan och fikade och köpte glass. Jag fick den största glassen av honom som avskedspresent. Tack Håkan! Sen bajsade fågeln på mig och jag drog vidare hem till min syster. Färgade håret och badade i Vättern. Läs hennes blogg HÄR för att se hur det gick till.

HåkanBråkan. Glad att vara med på bild?

Vi åt frukost/lunch på Sandys. Håkan kände killen som an beställde av så han fick kompisrabatt. Inte jag. Orättvist.

3 kulor glass + mjukglass + strössel.
Jag åt allt.

Håkan ville väldigt gärna var

Förvånande nog var det knappt någon ute på piren vilket är ganska ovanligt, men när vi insåg hur varmt det blev och att vätterstranden kanske varit ett bättre alternativ denna dag.

Jag och Håkan pratade om att skaffa båt. Hade varit väldigt skönt en dag som denna. Bara kunna ligga och sola och ta ett dopp i vättern när man vill.

Insåg idag på förmiddagen att jag i princip bara hade svarta kläder. Inget kul när det var så varmt som idag.

Det fick bli burgare till kvällsmat idag. Onyttigt men gott.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar