tisdag 18 augusti 2009

Första balettlektionen.

Hade den första balettlektionen idag och det var roligt och jobbigt!
Svetten bara rann och jag kommer att ha träningsverk så det skriker om det.
Även första micktekniken idag och känner att jag har ganska stor press just där att faktikst visa vad jag kan. Så nästa vecka ska det väljas någon rivig låt, då ska vi dessutom sjunga upp för gruppen. Ångest. Jag kan sjunga inför stora folkmassor men när det handlar om bara några stycken blir jag ett nervvrak. Får se hur detta går.

Vi har även satt igång med nästa teaterprojekt och vår grupp som jobbar med det känns faktiskt riktigt bra. Tror att det kommer att bli en bra föreställning. Skulle gärna berätta vad den än så länge handlar om men då avslöjar jag för mycket. Ni får reda på det sen när det är klart i stället.

Måste hitta någon frivillig själ att börja gymma med också. Inget kul att göra det själv. Vill gärna röra mig s mycket som möjligt och vara igång när jag går här nere på den här skolan så gymma vore ju inte fel.

Har städat och plockat i ordning i lägenheten idag men ack, disken står kvar. Imon SKA jag diska upp allt! Och där med basta!

Juste, Trivelaktiviteter i mon på skolan, Hmm. Undra vad detta kan innebära?

Jag undrar hur ni ser på mig, vem ni tror att jag är.
Jag hoppas att ni trivs med mej.


/E

4 kommentarer:

  1. Hej! Det låter jättekul! Själv ska jag börja läsa samhällsplanering och linjär algebra i morgon :-S. Kommer du hem snart? Puss!

    SvaraRadera
  2. Det låter med spännande.....not :P Hhaa. Säker för dig men inte så mycket för mig. Fniss!
    Jag kommer hem NU i helgen. Lite iallfall.På fredagen :D

    SvaraRadera
  3. Hej lilla dotter, kommer förbi en liten sväng på fredag för att krama dig.
    mamma

    SvaraRadera
  4. Du det kommer gå super å sjunga upp! Ta ett djupt andetag, se lite nervös ut och skratta lite så blir de inte så pretantiöst! Va blev det för låt?

    massa kram Fia!

    SvaraRadera