måndag 17 augusti 2009

Mickteknik.

Sitter och övar inför micktekniken imorgon. Så sjukt svårt att välja låt men har nog bestämt mig nu för vilken som jag ska ha, ska bara lära mig hela texten också.

Kan i princip hela uppvärmningen till dansen med. Det känns skönt.
Har även imorgon min första sånglektion med Stefan, ni som haft honom, är han bra eller?
Men kul ska det bli i vilket fall.

Har även lite bilder att lägga upp men orkar inte med det nu. Haha!
Ska snart iväg till Servinsväg och käka gott med folk. Kul!
Så nu lite mer övande och sen ska jag nog ta brädan bortåt. Nice!

/E

3 kommentarer:

  1. Kul! Stefan är fantastisk! Väldigt flummig men det är bara kul! Försök att tyda hans metaforer, ibland kan det vara lite svårt! :)

    Have fun!
    / Oscar

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul! Själv har jag anmält mig till en danskurs och sitter och håller tummarna för att jag kommer med.

    SvaraRadera
  3. Oscar: Han verkar ashärlig! Drar paralleller till allt! Kommer du ner till någon av showerna i år?

    Hanna: Åh! Så roligt Hp, Läste din blogg häromdagen och du kom med på danskurserna va?
    Hoppas att det går bra iaf!

    SvaraRadera