onsdag 5 augusti 2009

Sjunga på ett dop!

Min kusin skickade sms igår och frågade om jag ville sjunga på deras dotters dop. Självklart tackade jag ja. Det ska bli jättekul. Har aldrig sjungit på ett dop innan så det är ju alltid en bra erfarenhet. Och det är inte bara en bebis som ska döpas utan två! Dubbelt upp med bebisar! Två av mina kusiner har nyligen ha barn så de bestämde sig för att ha ett dubbeldop.

Jag vet inte direkt om jag har så bra hand med bebisar men jag hoppas för de är så otroligt gulliga! Så jag hoppas det. Släktkalas som heter duga blir det också, Emil kommer stormtrivas med att träffa hela min släkt på en gång. Men han utsatte ju mig för precis samma sak så han har ingen rätt att gnälla. Det ska bli kul.

Jag hade återkoppling med min chef idag med. Jag får förhoppningsvis(?) jobba lite i jul när jag har lov från skolan och det behövs ju då jag inte får nåt lån. Så jag blir nog kvar på jobbet lite till.




Och nu är det bara torsdag-fredag-lördag-söndag kvar. Sen börjar jag skolan på Måndag. Spännande? Oh ja, men det infinner sig nog inte på riktigt förens då jag knallar till skolan. Eller tar longboarden så klart om vädret tillåter. Mina kommande klasskamrater taggar ordentligt. Jag med. Men mest inombords Det ska bli ett väldigt slitsamt med framförallt roligt år.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar