måndag 5 oktober 2009

Första riktiga höstpromenaden.

Då var Pop & Rock-redovisningen klar också. Tyckte att det gick sådär men fickk bra feedback så det känns helt okej nu. Denna veckan är det lite olika saker som händer, Ska få lite showinfo, Smink-lektioner och gästlärare i dans m.m. Så det blir en rolig vecka!
Och på torsdag så åker jag hem! Underbart! Hem och träffa folket i Jönköping.

Gick ut på promenad med Amanda innan idag. Jättefint väder ute och inget regn! Knallade ner till sjön och hejjade på kossorna.



Sjön.

Amanda.


Moi!

Nu blir det till att sova. Jobba lite med röst och tal först men sen sova!
Hoppas att morgondagen blir en fin dag!

/E

2 kommentarer:

  1. Hej Ester!
    Hittade hit från någon länk på facebook tror jag. Kul att läsa om vad du har för dig nu för tiden. Ville mest bara lämna ett fotspår när jag var här.

    Kram Cornelia

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, hur mår du? Jag saknar dig och hoppas vi ses snart snart snart. Det blir tyvärr svårt för mig att åka ner och se er föreställning...fuuuck. pussaaar

    SvaraRadera