tisdag 17 november 2009

Städ och tvätt. BORING!

Städar och tvättar. Det är fruktansvärt tråkigt må jag säga. Det går hiskeligt sakta också för jag är inte peppad alls på det. Diskberget står också och väntar på att bli omhändertaget.
Så jag hamnade här en stund istället.

Här äntligen fått hit min sysmaskin! (Okej, den är inte helt och hållet min men nästan..)
Kan äntligen laga de kläder som jag för tillfället inte kan använda. Favoritkläder har en förmåga att gå sönder. Då är en symaskin förträffligt bra att ha. Så jag sätter mig nog och syr lite ikväll om jag hinner!

/E

3 kommentarer:

  1. wi jag har med tänkt ta en kväll att fixa några klädesplagg som har fått sina små skavanker. mysigt samtal igår:)puss

    SvaraRadera
  2. Ja, Det behövs ju ibland^^
    Ja igår var brabra! Förresten, Du e inte sugen på att ta en kväll på liseberg när julen närmar sig? Jag försöker få med mej Emil också^^ Claes kanske kommer ner nåt nån gång i dec? Det har varit mys iallfall :)
    Puss

    SvaraRadera
  3. Halo, Claes kommer inte hinna neråt innan jul som det ser ut nu. Så det var lite synd.
    Men hur var det skulle du komma hit 12 dec? Puss

    SvaraRadera