onsdag 6 januari 2010

Egypten

Tja, Inläggen lyser fortfarande med sin frånvaro. Men just nu har jag faktiskt något roligt att berätta! Om ca 4 timmar ger jag mig iväg mot Landvetter för att sätta mig på planet mot Egypten!

Det ska bli så himla nice. Ska bara sola och njuta hela veckan och inte tänka allt för mycket på skolan som egentligen börjar på måndag. Får jobba som sjutton sen när jag kommer tillbaka istället för att ta igen det som jag missar.

Just nu går tiden mest bara supersegt eftersom jag nästan redan har packat klart och diskat upp all disk och sånt som behöver göras innan resan. Men tänkte ta och sätta mig och pilla lite med mitt nya photoshop som jag fick av Patrik häromdagen. Tro det eller ej men jag har aldrig använt det innan så det är väl dags att försöka lära sig nu.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar