tisdag 26 januari 2010

Helgen bravader.

Tiden går så sjukt snabbt. Vi är inne på vår andra vecka på vårshows-perioden och om tre och en halv vecka har vi premiär! Det känns inte alls längesen som vi hade premiär för höstshowen. Det här året har gått så otroligt fort än så länge. Det känns som om jag inte riktigt hinner med ibland. Det går lite för fort. Snart är det sommar igen och vart tar jag vägen sen? Tänker ganska mycket på vad framtiden har för mig. Skola? Jobb? Liv? Mycket grubblerier.

Helgen har i alla fall varit supernice! Chillade i fredags och kollade på Feelgood-filmen The Proposal. Jättemysig film om kärlek så klart. Sådana filmer behövs ibland för att man ska hålla sig på bra humör. Somnade ganska tidigt men det behövdes.

I lördags nalkades ju som sagt återträff med mina fina AMP:are! Så otroligt roligt att träffa dem igen. Tyvärr var det j en hel del som saknade så klart. Min bästaste Carin bland annat. Du borde varit där hos mig. Markaryd är inte det samma utan dig.
Men det var många kära återseenden den kvällen. Vissa mer dramatiska än andra. Men bara så roligt att träffa alla igen! Satt uppe till minst fyra i lördags natt och tjötade om allt mellan himmel och jord med de som jag bodde med på fritidsgården. Och Malin, det finns inte många som du ska du veta om du nån gång skulle läsa det här. Du tar hand om lilla Markan som ingen annan. Alla som kommer i kontakt med dej ska vara så glada att de har dig!

Tråkigt när alla åkte hem i söndags men min Emil kom i söndags också så det gjorde mig avsevärt mycket gladare. Var hemma i min lägenhet och chillade och kollade på film hela söndagen sen. Väldigt nice. Det är intensiva veckor som väntar så tar det lugnt så mycket jag kan.

Imon skavi börja lära oss koreografin till det stepp-numret som ska vara med i showen. Det kommer bli en utmaning. Men samtidigt kul, men kommer nog vilja slänga steppskorna i väggen innan dagen är slut i morgon! Men dansa är ju bland det bästa och roligaste som finns och när man vet att man jobbar för något, showen i det här fallet, så kämpar man lite extra. För att stå där på scenen är skitkul!

Ska försöka ta tag i det här med att kolla upp gymmet här i Bjärnum efter showen är över. Känner att jag saknar att gymma lite, men får se om det är nåt att ha. Kanske till och med är värre än i Markaryd ;)
Fast i Markaryd var det gratis. Det är det inte här.

Aja, mycket babbel i det här inlägget. Men that's life.
Och här har du lite bilder också Hanna, om jag orkar nån dag ska jag ladda upp några fler.


They don't really care about us.

Nån av alla låtar i mix-medleyt :P

Klassen!


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar