fredag 19 mars 2010

Jag klarar inte det här, Jag går sönder totalt.

2 kommentarer:

  1. de e klart att du klarar de. ja finns alltid här å du står aldrig helt själv. de finns alltid hopp älsklings ängeln min./sara

    SvaraRadera
  2. Oj vännen, jag hoppas du mår bättre...

    tänkte bara förklara om lördags. alltså, förlåt Verkligen att vi lämnade bordet. jag har jättedålgit samvete. jag trodde min buss gick så vi sprang, och sen var det ju lördag och det tänkte jag inte på. det blev en sjuk miss med bussarna. sen när jag kom tillbaka och då var ju, såklart, mitt glas borta. och ett av era. jag tror inte det var mycket kvar i det, men ändå. jag är Jätteledsen! Verkligen.. Jag ber om ursäkt. Massa. Jag bjuder gärna igen det nån gång på krogen. Okej? Puss

    (förresten, jag har inte hittat din blogg innan. niciiiie.)

    SvaraRadera