torsdag 5 augusti 2010

En salig blandning

Ännu mer bilder. En salig blandning.

Var och övade med Daniel inför lördag idag också. Det ska nog bli bra. Ska sjunga i en kyrka i Skärstad på en andakt som min moster håller i. Det ska bli roligt. Imon kanske det blir utgång. Någon som vill gå ut med mej såifall??

Precis efter avfärgningen. Inte så läckert.

Skål!

Åkte lite spontant ner till Amanda och Helsingborgsfestivalen!

Emil och jag firade 1,5 år tillsammans <3

Och Robyn så klart. Så värd konsert!

Alice in Chains var sjukt bra!

Åkte till Peace&Love. Melissa Horn var super!

Amanda och Jag spelade in lite.

Finaste Martina skulle gifta sig så vi fixade en möhippa så klart!

Våren kom till Bjärnum

Hade rött hår! Saknar!

/E

1 kommentar:

  1. Sista bilden..Jag säger bara WOW! Du är så snygg som kool och "speciell", haha. Jag skulle aldrg passa i rött hår och nerd-glajjer. Haha. Du är fiiiin!

    SvaraRadera