måndag 27 december 2010

Kvällstankar.

Lite kvällsuppdatering här. Borde kanske egentligen sova med tanke på jobb tidigt imon bitti. Men ibland blir det inte riktigt som planerat. Ganska ofta faktiskt. Den här hösten har sannerligen varit upp och ner och gått otroligt snabbt. Både på gott och ont. Den försvann lite för snabbt. Helt plötsligt var det jul och inte ens julandan hann knappt infinna sig. Vad hände lixom?

Känns som om mitt så kallade liv har tagit en vändning och jag inte hinner med. Det händer för mycket på en gång och jag försöker få ordning på allt men hela tiden är det nåt nytt som jag inte hade räknat med. Och vissa saker gör mig så förvirrad och jag vet inte hur jag ska agera för att inte göra fel eller trampa nån på tårna eller sabba massa. Jag vill bara ha ordning på saker och ting.

Tur att det finns folk som räddar upp en och bara är så underbara guldkorn. Tack för det.

----

Ne. Nog med tankar. Julhelgen har varit fin. Innehållt det mesta. Familj,vänner och sånt bra. Att dessutom min bästa Julia bor hos mig just nu är awesome. Och fick världens goaste blogginlägg tillägnat av Hilding. Det gjorde mig glad.



Dags att kanske sova. Och låt oss hoppas att jag inte kommer ihåg vad jag drömmer.

/E

1 kommentar: