onsdag 1 juni 2011

Paket!

Sådär ja. Nu har jag cyklat 2(!) mil ungefär och är lagom slut efter det. Pausade ju dock lite imellan och övade sång inför lördag men min kompare och det gick bra. Sen var det bar att sätta sig på cykeln och åka hem igen.

Jag har även fått mina två beställningar idag som jag s
kickade efter i förrgår! Älskar när det är snabb leverans. Först kom ett litet paket med mina veganska Omega3-tabletter. För er som är veganer och behöver sånt kolla in denna hemsidan. Och nu när jag kom hem från mitt lilla motionspass så hade jag även fått mina grejer från gymgrossisten också! Älskar att hämta ut paket. Även om kläder och skor är roligast såklart :P Så nu är jag fit for fight efter den här beställningen. Får hoppas proteinpulvret hjälper till så jag får lite resultat men det har ju gott omdöme så det ska nog gå bra :)

Nepp. Dags att dra sig in mot gymmet nu för lite träning nu!



Min lilla beställning. Testade en sån där Celsius (höjer prestationen jadajada ni vet) och får se om den levererar nåt. Prova går ju alltid^^

Och mina Omega-3. Hoppas mina leder kaaaanske mår lite bättre nu.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar