torsdag 14 juli 2011

Pust och stön.

Lite småbilder från tidigare i veckan.

Började dagen idag med att verkligen tvinga mig själv ut och springa. Har inte gjort det sen strax innan midsommar och jotack! Det märktes vill jag lova. Fort gick det inte men jag kom runt iallfall och snacka om att vara nöjd. Sjukt gott med frukost sen. Idag hade jag tänkt hinna med massa men bestämde att jag ska träffa Sara i eftermiddag så får skjuta lite på allt fix men det gör inget^^


Jag och Dexter tog en sväng i söndags och träffade Sara för att ta ett dopp i Axamosjön.

Det var skönt när man väl kommit i. Haha!

Sara.

Gårdagens kvällsmat. Kesella, lite funlight peach passion, en nektarin, ett halvt äpple, lite nötter och lite kokos. Så sjukt gott!

Sjuuukt omotiverad (även om det kanske inte ser ut så) att ta mig ut och springa.

Underbart god frulle sen när man kom hem. Pannkakor, banan och smoothie.

/E




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar