tisdag 29 november 2011

Att slå vad.

Long time no seen!

Jag har just gått med på ett vad med min kära Jacob. Jag försöker övertala honom att jag inte är beroende av godis. Offcourse not lixom. Då föreslår han att jag inte ska äta godis förrens på julafton. Lätt som en plätt tänkte jag. Gnabbades vidare med vad jag skulle vinna/förlora och sådär vips så får jag inte äta godis på typ en månad. Vad har jag gett mig in på? Vilken annan månad som helst typ men just DECEMBER! Men jag ska minsann visa honom! Och dessutom vinner jag ju lite på detta vadet som jag gärna inte tackar nej till :D

Så:

Vad?: Jag ska inte äta nåt godis, chips, choklad, och allt sånt där förrens den 24:e December.
Vinst: 3-Rätters middag på fin Resturang (Jag fick välja :D )
Förlust: Jag har ingenting att säga till om våra aktiviteter de kommande 10(!) helgerna vi kommer ses. Kan tyckas att det inte är mycket till förlust men JO, jag kommer aldrig få välja mat,film,bio,krog,fest o.s.v........

Så jag behöver stöd nu för jag tänker då inte förlora. Envis som jag är. Inte en endaste godisbit ska slinka ner i min mage den närmaste månaden.

Just as you know!

Do you believe in me?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar