onsdag 29 februari 2012

Mat och en bra dag.

Just precis hemkommen från dagens alla äventyr. Vilket inte är allt för många^^
Jobb och sen fick jag ryck och började laga lite mat. Det blev proteinpannkakor och hemmagjorda kikärtsbiffar. Båda blev helt supergoda!

Jag tycker verkligen att det är så roligt att laga mat. Helst tillsammans eller åt andra såklart. Speciellt när man får hitta på lite själv och det blir bra för då blir man så nöjd. Så om folk komma hit och laga mat med mig så är det bara att slå en signal!

Har även klämt in den goa träningen idag med såklart. Ett pass TMI med mycket fokus på olika TRX-övningar och tro mig, kommer ha jordens träningsvärk imorgon. :/
Sen blev det även ett step-pass på det. Roligt med ett lite svårare pass så man får lite utmaning. Hade inte varit på just detta passet innan så det var kul. :)




Kvällslektyr. Eller hela dagen. Väldigt bra böcker :)


Pannkakor!!


Och mina goda biffar! Inga konstgjorda tillsatser här inte! (Sen råkade jag dock bränna en och annan... )

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar