fredag 30 mars 2012

Bars, bröd och SATC!

Idag var jag tillbaka på favoritStep-passet igen! Ledaren har varit i Thailand i hundra år(läs: 4 veckor:P) men nu är det som vanligt. Det var askul! Svettigt och härligt. Hann även med ett gött helkroppspass i TRX innan. De där banden är bra minsann.

Kvällen har blivit en blandning av bakande och SATC och tjöt med goa Malin. Sjukt nice. Jag gjorde lite experiment i köket som slutade helt okej^^

Nu borde jag egentligen sova för jag ska upp ca 4.30(!) imon och vi vet ju alla hur viktig sömnen är. Men är pigg och fick lust att baka bröd. Provade på denna glutenfria LCHF-liknande grej som jag gjorde till min egen såklart. Råkade blir för mycket salt dock :(

Nu sömn!


Bröd. Som mest liknar kakor typ. Haha


Frön i alla dess möjliga former. Me like :)


Hemmagjorda "proteinbars" Med liiite mörk choklad på. Gör hellre egna än att köpa andra med ännu mer lustiga grejer i. Dessa är både bättre och nyttigare än de man kan köpa.


SATC. Bästa serien helt klart!

2 kommentarer:

  1. Kan man få recept på brödet, och barsen också för den delen? :) Puss!

    SvaraRadera
  2. Klart! Jag gör ju inte alltid helt efter receptet om nåt saknas. Till barsen hade jag t.ex bara chokladprotein men det gick bra ändå. :)

    http://fitnessguru.se/44241-proteinbrod-lchf

    http://fitnessguru.se/42188-proteinbar-jordgubb-vit-choklad

    SvaraRadera