måndag 26 mars 2012

Lördagsträning och sånt smått och gott!

Som vanligt hamnar bilderna lite huller om buller när jag lägger upp dem från telefonen :/

Lördagen började med ett härligt spinningpass följt av gym. Det var grymt! Så skönt att börja helgen med lite träning :) Sen bar det av hemåt för en liten powernap och sen vidare till A6 köpcentrum en sväng. Kedjan på cykeln hoppade ju såklart på vägen så fick stressa som tusan innan systemet stängde.


Råkade få med mig lite kläder hem. Tyckte jag behövde det och det mesta var ändå på rean :)


Tränade lite mage i TRX-banden och fy sjutton vad jobbigt det är. Men effektivt :)


När jag kom hem fyllde jag på med banan/proteinpannkaka och kesellaröra över. Ser kanske inte så aptitligt ut men smakar mums!


Dagens storhandlande inför den kommande veckan, utökade det ytterligare lite igår.


Ut i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar