fredag 30 mars 2012

Film och fruktsallad.

Tog en promenad upp för Jönköpings jobbigaste backe igår. Tjohej vad det kändes i bena. Genom Stadsparken bar det och vi pausade lite för att säga hej till djuren^^


Väl hemma hos syrran blev det film (Bröderna Grimm) och mumsig fruktsallad! Det är så sjukt gott! Godis i all ära men en fruktsallad är tusan nästan lika gott;)


När det närmade sig hemgång missade jag bussen! Nästa gick inte förrens 10 min senare så det var bara till att börja promenera. En lagom ofrivillig PW på 45 min men så sjukt kallt om händerna då jag inte hade några vantar just den dagen :(


Snart är det helg för många av er men jag laddar upp för jobb i princip hela helgen och det ska bli askul för imorgon annordnar vi SpinOfHope på jobbet så det kommer vara så många glada spinnare här hela dagen! 56 lag aka 56 spinningcyklar kommer att vara igång i 12 timmar och cykla för en bra sak. Det är fullt i år och det är väldigt roligt. Många som vill vara med:) Klockan ringer väl en sisodär kl 4.50 eller nåt imorgon. Är på jobbet kl 6.20. Yeyyy för tidiga morgonar. Men det löser sig. Så fort man kravlat sig ur sängen brukar det vara lugnt! Och när det är en sån här kul dag som väntar så gör det ingenting!





Getterna, det finns även Lamadjur. LAMALAMALAMA!



Fruktsallad och lite nötter! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar