måndag 26 mars 2012

Grymmedag!

Som vanligt hamnar bilderna huller om buller när jag lägger in dem från mobilen och när jag ska redigera på datorn så går det inte flytta på dem :(

Men i vilket fall! Idag har varit en härlig dag! Har hunnit med powerwalk, hämta paket, städa och fixa lite hemma, gå på det roligaste Aerobicspasset, gymma lite och sen varit på mina kompisars slutproduktion i dans! Så det har varit en alldeles lagom dag. Nu ska jag sova för klockan ringer 4.45 imon och jobbet börjar 5.45 så det är bara att försöka sova. Hur bra nu det kommer gå eftersom jag är aspigg och vi nyligen ställt om till sommartid :/

Nattinatti! Imorgon är det ännu en dag närmare 100 dagar! :D



Paket paket!!


Min lunch, Jag gillart! :D Rivna morötter är tusan gott i allt.


Lite föreställning med!


Vad som kom i paketet :)


Taggad tjej på väg mot morgonpromenad


Vaknade brevid denna tösen idag. Vissa har det bra :)


Elin! Bra förestälning!


Så duktiga så allihopa :)


Pannkakor! Över förväntan och skitgoda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar