onsdag 11 april 2012

Intensiva dagar.

En intensiv dag har det minsann varit. Började med jobb och det var mycket att göra hela dagen men det är härligt :) Sen har jag hunnit med ett benpass på gymmet, ett crossfitpass, en balettlektion och sen lite nytt till min lilla koreografi som jag håller på med. Kan vara så att jag är helt ute och cyklar men det lär jag märka om ett tag :)

Nu ska jag ladda om för morgondagen som består av morgonspinn, gym och sen lite jogging förhoppningsvis :D

Sen är det ju snart helg också. Det gillas! Jobbar visserligen men det vankas födelsedagskalas och massa annat trevligt :) Så laddar för en bra helg med bra vänner, trevligt sällskap och alltid nån trevlig överraskning^^ Man kan ju alltid hoppas.

Nu kallar sängen om jag ska orka upp till spinning i morgon! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar